donderdag 4 oktober 2018

Trapunto



1 van de mooiste technieken die er is,
verfijnd en prachtig in combinatie met applicatie en handquilten.

een techniek die ik heel graag zou willen beheersen,
en wie kan dat beter uitleggen dan Ted Storm.
dus rij ik op maandag door mijn geliefde Friese landschap,
eerst richting Joure waar ik mag overnachten bij Joke en Jelle.

en dan op dinsdag naar Oudega

hotel Le Sicht is de komende dagen het toneel

waar we ploeteren met kleine steekjes, stuffen, cording en heel veel informatie.
is het moderne tijdperk onmisbaar bij het vastleggen van details.


en dan na drie dagen heel intensief bezig zijn met de technieken
en een hoofd vol inspiratie, ideeen en vooral kennis
rij ik eind van de dag richting huis,

dag lieve medecursisten, dag lieve Joke en Jelle,
dag Ted en dag prachtig Friesland!
allemaal tot gauw !!!
Ik heb genoten! Bedankt allemaal!


5 opmerkingen:

Judith zei

Het waren zeker weer inspirerende dagen! Die hebben we maar mooi samen beleefd.

Carine Remmery zei

We hebben ervan genoten, samen met elkaar weetjes vertellen, aan de lippen hangen van onze Ted. Heel veel bagage en inspiratie. Op naar een volgende bijeenkomst hier of daar ...
ik zie je nog wel lieve Jacqueline dikke knuffel Carine

Annelies zei

Wat leuk dat je dit hebt gevolgd.

Ineke zei

Wat een gezellig verslag over trapunto bij Ted Storm. Geweldig mooie techniek, zou het ook wel eens willen leren.
Fijn weekend

sanpiseth40 zei

The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
ดูหนังออนไลน์