zondag 17 juni 2018

alweer een week voorbij!

een week waar ik verder werkte aan mijn sashiko terwijl ik wacht in het ziekenhuis

en zo graag meer had willen kunnen dan wachten
al was er alleen maar zijn al een hele steun.
nee het was niet zijn week, nu maar hopen op een voorspoedig herstel

in de winkel een en al vrolijkheid met de heksen die Marja had gequilt, 
geborduurd door haar dochter!
mooi geworden he!


gisteren heb ik de rondjes aan elkaar gezet die ik tot nog toe heb gemaakt.
handig want dan is het blikje weer leeg en kan ik nieuwe maken

van Jen Kingwell stofjes maar ook lieve lapjes gekregen van Trudy,
hele blije en vrolijke lapjes, die passen er zo leuk bij!

6 opmerkingen:

Marjan zei

Ga nu eerst genieten van je welverdiende vakantie na alle beslommeringen. Wens Robbin een voorspoedig herstel.

Carine Remmery zei

Kinderen... kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen... dat zeggen ze en dat is ook zo! Komt goed Jacqueline! Dikke knuffel.

Carine Remmery zei

Vergat mijn naam erbij te zetten. Groetjes Carine

Annelies zei

Als ouder blijf je zorgen houden. Sterkte !

Frederika zei

Een voorspoeding herstel toegewenst. Je hebt een mooie kleurenpracht in de rondjes verwerkt.

Mrs. Sutherland zei

Hopelijk herstelt hij weer snel. Mooi, dat sashiko en ook je rondjes zijn heerlijk vrolijk.
Een betere week gewenst, Mar