zondag 25 maart 2018

bijzonder Groningen

ter ere van mijn moeders verjaardag (komende week)
gingen we een dagje naar Groningen.
Haar geboorte stad.
maar eerst een tussenstop in Gasselternijveen.
waar een ontmoeting tussen twee hartsvriendinnen
herinneringen aan lang geleden, 


en dan even lijkt het even of er geen tijd tussen zat

wat een heerlijke ontmoeting

door naar groningen, waar mooie geveltjes

een echte studentenstad

waar gelukkig ook nog veel hetzelfde is gebleven en de verhalen een gezicht krijgen

ik vond het een geweldige dag, heel bijzonder om dat samen zo te kunnen en mogen doen.



5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat gezellig en leuk!

Annelies zei

Goed dat je zoiets doet !

NADINE zei

zo'n geweldige en emotioneele dag !
Mijn moeder was in Gronngen geboren, maar dan emigrreerden mijn grootouders naar België en ik ben nooit in Groningen geweest... Toch ben ik heel trots op mijn Nederlandse "roots". Mom is al 25 jaren overleden, en nu ben ik bezig met het "Dutch Treat" quilt ten eere van mijn mom :D

Hartelijk bedankt voor die mooie foto's !

NADINE

Chris zei

Wat moet dat een heerlijke dag zijn geweest, zo met jullie tweetjes. Wist zij van de ontmoeting met haar oude vriendin? Zo leuk, die oude foto! Ik denk dat je er lang van zult nagenieten.

wilma oud zei

Fantastisch, zowel voor jou als voor jouw moeder. Groetjes Wilma