donderdag 15 februari 2018

favoriete quiltsters 3

Pearl Pereira beter bekend van de patronen van P3 design. (klik)
 verliefd ben ik op haar patronen, de prachtige baltimores.
in 2015 ontmoette ik haar in Houston en mocht ik meekijken hoe ze haar takjes en kleine stukjes maakte, en de quilts van dichtbij te bewonderen.

thuis werk ik in de december maand aan haar patroon van de kerstbaltimore

steeds een stukje verder.
in de winkel verkopen we bijna al haar patronen en tools.

en omdat de kerstquilt natuurlijk even in de kast ligt een ander blok van haar onderhanden.
een deel uit de quilt Forever Blooming!



2 opmerkingen:

Monica zei

wow, wat zijn dit toch mooie patronen. succes.

Judith zei

Leuk om even gekeken te hebben, vooral bij de Notions! Dat heeft iets magisch voor mij! Fijne dag,