zondag 31 december 2017

Baltimore kerst 2

tijdens een triller van een dart partij zette ik gisteravond de laatste steekjes aan de rendieren
die een slee vol pakjes trekken,

en kon ik beginnen aan het borduren van de sneeuwmannen, dat was vorig jaar blijven liggen.
er komen nog heel veel knoopjes op de sneeuwmannen maar die komen pas na het quilten

de rendieren werden meteen ook afgewerkt en zo hangen er op mijn muur nu

Zes blokken van de Baltimore Christmas
(een Patroon van P3 design, absoluut 1 van mijn favorieten)

het volgende blok is uitgekozen, misschien kom ik nog een heel eind want ik heb nog een paar dagen vrij

eerst maar alle onderdelen op freezerpapier tekenen. en aangeven waar het stukje onder een ander stukje valt. de rondjes hoeven niet zo netjes want die maak ik met de perfect cirkels.
nu eerst oliebollen halen!
iedereen een hele fijne jaarwisseling!!!!




3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Ik wens jullie ook een hele goede jaarwisseling! 🍾🤗

Ineke zei

Jacqueline, voor jou en je gezin ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2018

Judith zei

Jullie ook een hele leuke jaarwisseling. Goed idee overigens om een kerstquilt te maken in alleen december. Ik heb nog wat liggen. Misschien volgend jaar eens aan beginnen. Fijne avond en tot volgend jaar!