zaterdag 14 oktober 2017

Even zen....

Alweer een week om,
Waarin we verder gingen in huis
Alles weer zijn plekje vind en we lichtjes maakte in mijn kast
Onze scooby helemaal gelukkig is met het nieuwe vloerkleed, ( en wij ook)

De happy birds groep al zo lekker op dreef is, ( een heerlijke quilt van jen kingwell)
Er nog meer dames gekleurd werden!
En Trijntje vandaag haar gezellige mesthoopquilts meenam en daar heerlijk over vertelde.
Is het nu tijd voor zen, de manier om je hoofd leeg te maken, heerlijk quilten!
Fijn weekend allemaal!







5 opmerkingen:

Ineke zei

Fijn weekend Jacqueline

BezigeBijMirjam zei

Mooie quiltsteekjes zie ik daar. Die mesthoopquilts wil ik ook nog wel eens bewonderen. Ik vind de naam ook al grappig. Fijne zondag.

Ineke Original zei

Ziet er weer leuk uit, grote vraag....waarmee kleuren jullie op stof?!

Tilly zei

Wat een mooie vingerhoed.

UplayOnline zei

Die mesthoopquilts wil ik ook nog wel eens bewonderen. Ik vind de naam ook al grappig. Fijne zondag.


ทางบ้าน