maandag 11 september 2017

de day after.....


geniet ik na van al dat moois dat voorbij kwam

deze quilt is van Liddy Pauw, die binnenkort met haar werk te bewonderen is 
bij ons in schagen!

van de altijd zo gezellige samenwerking met Joke, wat hebben we weer een lol gehad samen en wat ging het soepel,

geniet ik na van alle leuke ontmoetingen met lieve vriendinnen, gezellige collega's en al die blije quiltsters en quilters die voorbij kwamen


en natuurlijk van de workshop dikke dames, die zo gezellig druk was,


er werd vrolijk gekleurd, ik hoop er nog veel voorbij te zien komen in de mailbox



maar ook aan al die leuke dingen komt een eind en na een super zondag met Ilona als hulp
is het afbouwen en inpakken, is de stand leeg

nog even snel een foto van dat prachtige orgel, wat mooi

en wat voel ik me dankbaar dat ik dit mag en kan doen, wat een feest

dus sluiten we af met een wijntje,
ja buiten, waar lief de boel heeft afgeschermd zodat het warm en knus is buiten.
ik wil iedereen vanaf hier bedanken voor alle warme en lieve reakties die we de afgelopen dagen op de beurs, maar ook via mail, blog en andere wegen hebben mogen ontvangen!
het maakt het tot een fantastisch feestje!


3 opmerkingen:

Judith zei

Dank je wel voor je gezellige blog, helaas was ik niet in de gelegenheid om te komen. Dus extra fijn om zo mee te kunnen genieten.

Annie Kingma zei

Fijn dat alles zo goed verlopen is, en geslaagd.
Was fijn even lezen hier.
Groetnis Annie
Groetnis Annie

Anoniem zei

Waar kon ik zien dat er een tentoonstelling / beurs was .
Jammmer dat ik dit heb gemist.

Gr Odette.