dinsdag 1 augustus 2017

Het Kwassie

Toen ik nog op school zat, de sancta Maria M&K in Zaandam. Kocht ik mijn tekenspullen bij het Kwassie!
Toen nog in een straatje achter de bullenkerk!
Heel blij was ik met een creatief kind die jaren later de weg vond naar het kwassie , toen op de zeemansstraat in Zaandam!
En nu is de winkel verhuisd naar de zaanbocht in Wormerveer!
Dus fietsen Tristan en ik samen heen om te kijken, hij voor tekenspullen.
( O wat heerlijk al die kleurtjes, en materialen!)
En ik ook blij want ze verkopen daar ook wolletjes! En wat voor wol!
Rowan, O dan wil je toch het hele schap meenemen!
En kijk eens hoe leuk gedaan! 
En deze vind je hier ook! Yummie wat een  kleurenfeest!
Een winkel die voor iedere creatieve geest een aanrader is! En zo leuk gelegen aan de zaan!
(En parkeren kan betaald voor de deur, gratis maar een klein stukje lopen, bus en trein goed te doen!)






3 opmerkingen:

Anneliefje zei

Eerste 2 uur is toch gratis parkeren op de zaanbocht?

quiltlodge gerda zei

Oh, jij mazzel; dat is een stuk dichterbij!
Als ik bij Do ben moeten we ook maar eens gaan kijken. :)

Emmy zei

Leuk stuk maar parkeren is gratis: blauwe zone.