donderdag 25 mei 2017

Wat een gezelligheid!

Vandaag Hemelvaartsdag, was het op een boerderij in de zuid oost Beemster , al vroeg een drukte van belang.
Quiltstock, georganiseerd door Erica Kok.
Samen met collega's van wol en co, de quiltmuis, atelier soed idee, het singerwinkeltje en nog wat andere kraampjes, en heel veel quilts die het daar op het boerenerf tot een geweldig gezellige ontmoetingsplek maakte.
Eigenlijk heb ik nauwelijks foto's gemaakt en wil je meer zien kijk dan even op Facebook bij de diverse collega's.
Het was genieten voor iedereen, het weer grandioos, de organisatie een dikke 10, en heel veel gezellige klanten maakte het tot een super mooie dag!
En dus geniet ik nu na ondertussen een vogel zijn plekje geven op de happy bird!
Daar wordt je toch happy van!







3 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Was zeker erg leuk, heb er ook net een blogje over geschreven. En dit is dus het vogeltje dat je niet bij je had lol. Ik verheug me al weer op maand 4 van Delilah én het boek dat ik bij jullie gereserveerd heb.

Frederika zei

Wat maak je er een mooi blokje van.

dutchcomfort zei

Dat ziet er heel gezellig uit! Ik moet mezelf echt inhouden om ook niet aan de Happy Bird quilt te beginnen. Het patroon ligt er al een tijdje... Wat een prachtig achtergrond stofje heb je voor deze quilt gekozen!