maandag 17 april 2017

Pasen


Ik begon het paasweekend met een feestje, mijn verjaardag was dit jaar in heel veel opzichten anders dan de andere, maar het beviel prima! Met veel gezellige en speciale visite op zaterdag.
Op eerste paasdag ( op mijn eigenlijke verjaardag, begon ik met het enveloppenfeest, allemaal mooie lieve lapjes van quiltvriendinnen.
Daarna maar de kachel aan want het was een koude en natte paas!
Samen brunchen met de mannen en de middag spelletjes doen. Heerlijk gezellig en ontspannen
Hier en daar een stokje 
En jawel ook een steekje!
De manier om je verjaardag te vieren!
Met als afsluiter gezellig gourmetten.
Heerlijk!






5 opmerkingen:

Frederika zei

Alsnog gefeliciteerd. Een heerlijk gezellig dagje lijkt me zo.

BezigeBijMirjam zei

Dat waren gezellige dagen rond jouw verjaardag. Nog gefeliciteerd!

Ineke zei

Wat een fijne verjaardag! Mooie lapjes komen uit de "vlopjes"

quiltlodge gerda zei

hoi Jaque, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en inderdaad een prima manier om je verjaardag en Pasen te vieren. Heerlijk! Groetjes!

dutchcomfort zei

Dat klinkt als een heerlijke verjaardag en paasweekend!