zondag 26 maart 2017

Feestje

Terwijl Aljona op de Regiodag stond in Zwaag ,
Wat een drukte was het daar ( gezellig hoor)
Vierde we in de winkel een ander feestje.
Lia mocht ik namens haar familie verrassen met een kadootje!
Handig hoor zo'n kadootje bij de cursus handquilten.
Vrijdag had ik heel speciale hulp in de winkel Janna kwam met haar oma helpen rolletjes maken, zo was was die kleine snel! In No-time was het werk gedaan.
En dan eindig ik met deze wat een leuke kwam er zomaar voorbij op Facebook. Maar vandaag geen shoppingday, mijn moeder viert haar verjaardag dus ....
Op naar koffie met taart!






5 opmerkingen:

Annemieke Owel zei

Gezellig dat in Zwaag. Ik heb zo'n zin in volgende week bij jullie als Jen Kingwell komt!

Ineke zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.
Fijne dag

Rita zei

Gefeliciteerd met je moeder, geniet van elkaar.

Frederika zei

Gefeliciteerd met je moeder. Een fijne dag

Chris zei

Allemaal feestjes dus! Eerst gefeliciteerd met je moeder! Wat een gezellige drukte daar in Zwaag. Ik heb wat gemist! Maar haal het a.s. zaterdag wel in!!
En wat leuk om op de cursus te worden verrast met een cadeautje, en wát voor een!