maandag 20 februari 2017

Lessen

De week na de beurs stond volledig in het teken van lessen,
Van pas gestarte lessen tot bijna klaar
Van beginnen bij de basis tot
Gevorderde lessen
En prachtige eigen ontwerpen
Mijn telefoon staat er vol mee, en ik ben trots op iedereen, wat wordt er hard gewerkt en met zoveel plezier!
Ik sloot mijn week af met haken van de laatste kleurtjes van week 1.
En nu? Een weekje vrij, heerlijk er een paar dagen tussen uit. De jongens zorgen voor huis en hond!
Waar we heen gaan? .........








4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi dingen komen voorbij. Ik popel om met de CAL te beginnen alleen geen goede haaknaald in huis en hier geen zaak waar ik zoiets kan kopen ;((. Geniet lekker van je vrije dagen.

Groeten uit De Betuwe,
Elise

Annelies zei

Mooie resultaten van je cursisten !
Veel plezier van de week.

Ineke zei

Wat veel verschillende lessen! Fijne vakantie

Chris zei

Ontzettend leuke resultaten. Die blauwe vogels!!
Nog heel veel plezier deze week! Liefs.