dinsdag 17 januari 2017

Druk met ....

Tja met vanalles,
Vooral de lessen!
Basiscursus bijvoorbeeld, de blokken zijn klaar ( voor sommige bijna en dus gaan we sashings maken) 
Ik geniet van de variaties die voorbij komen
En dit zijn ze niet allemaal, de nieuwe groep start volgende week zaterdag! Ik heb er alweer zin in.
En dan applicatie2 met die super dunne takjes en zijde en linnen,
En zelf ontwerpen dus wordt iedere quilt ook anders
Een uitdaging voor de deelnemers Rn ook voor mij!
Wat een feest! En ze zijn nog niet klaar!
Tussendoor ben ik aan het borduren


De heksen krijgen vorm! Bijna rand twee klaar!
Nu maar eerst aan het werk!






8 opmerkingen:

Monica zei

Leuk wat je allemaal laat zien. succes

Frederika zei

Wat een leuk samplerquilt. Mooi om de verschillende uitvoeringen zo bij elkaar te zien. Het kleurgebruik geeft toch een groot verschil in resultaat

Anoniem zei

Bijzondere kleuren zijn er gebruikt.

Gr Jeltje

Ineke zei

Leuke kleurencombinaties.

Hennie zei

Leuk om al die verschillende kleuren te zien van de sampler quilts.
Mooie applicatie en je heksen vind ik ook super leuk, zo te zien heb je genoeg te doen:)
Groeten Hennie.

Judith zei

Altijd weer een feestje om te zien welke kleur keuzes er gemaakt gaan worden! Het ziet er mooi uit, prachtig appliquatie werk zeg!!

Ageeth Dorsman zei

Wat ben je lekker druk bezig met van alles, en wat een ijverige leerlingen heb je. Die dunne takjes zijn zo mooi (en zo leuk om te maken, maar een erg tijdrovend werkje, weet ik uit ervaring), en super knap, dat je deze blokken zelf tekent!
Groetjes van Ageeth.

Guusje, zei

Wat komt er heel veel moois voorbij. Succes met het van alles.