maandag 19 september 2016

Wat rustig geweest!

Het was vooral rommelig druk 
En warm, dat is samen niet een geweldige combi voor mij!
Maar mijn boxen met lesmateriaal voor de komende periode zijn gevuld!
De eerste bee in de nieuwe ruimte was een feit en zo ook de eerste cursus
Wat een luxe!!!!
Of ik nog iets doe??? Jawel ik werk aan een geheim project en ben tussendoor aan het quilten. 
Maar daarover later meer.
En scooby? Nou die moet wel uitrusten van alle drukte van de afgelopen tijd!







4 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep fijn meid dat alles voorbereid is, en je lekker geheim bezig bent...
quilten maar, doe ik ook
knuf knuf

Wilma zei

Die hond! Geweldig!
Wauw jij neemt goed georganiseerd. Moet ik nog leren. Succes met je geheime project en de cursussen

Wilma zei

Die hond! Geweldig!
Wauw jij neemt goed georganiseerd. Moet ik nog leren. Succes met je geheime project en de cursussen

Chris zei

Oh wat een feest, die eerste bee en cursus in jullie nieuwe ruimte! Echt helemaal super.