vrijdag 29 april 2016

Accu

Op mijn clubje gaan we hexagonnen swappen, 
Weet je wel deze leuke blommen, 
Hoe we dat doen : nou heel simpel we hebben als kleur thema lekker zomers, frisse kleurjes. Iedereen maakt evenveel blommen als deelnemers. Stuurt ze naar mij en ik verdeel ze weer onder de deelnemers.
Nu is het nog niet bekend hoeveel deelnemers er zijn maar ik dacht laat ik maar vast wat voorwerk doen.
Dus aan de accu!
Een super handig apparaat dat we in de winkel hebben.
Er is volop keuze in mallen,
Ik kies deze hexen, van 1,5 inch. Dan is de maat afgewerkt 1 inch.

Stapeltje maken van stof, zes laagjes is geen probleem!
Afdekplaatje erop en draaien maar!
Zo 24 hexjes in 1 keer, van de afval puzzel je nog makkelijk een stuk of wat hexjes bij.
En na een half uurtje heb je zo een berg bij elkaar gehext! 
( denk je nu dat wil ik ook? De accu verhuren we in de winkel, hoef je niet te kopen, voor een half uurtje gebruiken betaal je 10 euro, je eigen lapjes mee of shop wat bijelkaar en klaar! Natuurlijk krijg je er een bakkie koffie of thee bij ) 
Ik ga hexen !!!!!




4 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Dat klinkt handig. Maar waar vind ik jouw winkel?
Fijne dag, groetjes, Thea

Ineke zei

Erg handig, maar ik blijf even stempelen ;-)
Fijn weekend!

quiltlodge gerda zei

Dat klinkt wel errug verleidelijk!

Marga (MarPie) zei

Word in het midden nog je naam gezet?
Hoe kan je eventueel aanmelden om mee te doen?
Lijkt me wel leuk vandaar de vragen.

Groetjes,
Marga♥