donderdag 31 maart 2016

werken met EQ

ik werk al jaren met EQ van vijf tot inmiddels 7, wat heerlijk makkelijk, om je patronen op maat te maken.
stof te berekenen voor je quilt, een rand te tekenen.
de mogelijkheden zijn eindeloos......



maar moeilijk is het soms ook, want hoe werkt het allemaal,
voor alle mensen waar het programma roerloos op de pc staat, of wie meer wil leren doen met dit geweldige programma, komt Marianna in de winkel les geven.






Marianna schrijft het volgende op haar blog:




Wederom ben ik gevraagd of ik mensen wegwijs wil maken in EQ. Dit keer reis ik af naar Schagen in Noord-Holland om bij Aljona Patchwork & Quilten een workshop EQ te geven.

Het is ook hier de bedoeling om juist te gaan oefenen aan de hand van problemen die de mensen zelf tegen komen, zodat we heel praktijk gericht bezig gaan met de stof. En zelfs als iemand nog helemaal niks met het programma gedaan heeft, is er natuurlijk heel wat te oefenen en te leren. Die mensen hebben alleen het voordeel dat ze ook niks verkeerds hoeven af te leren!


We houden de groep klein (max 6 personen) om iedereen voldoende aandacht te kunnen geven. Maar meestal is het wel zo dat iedereen met dit programma uit de voeten kan, als je eenmaal de basis beheerst. En daar kom ik in beeld. Juist om die basis aan te leren is een goede uitleg en oefening (zodat je ook alles zelf gedaan en gezien hebt) essentieel.

En ik geef ook een stukje nazorg, zodat je niet weer helemaal vast loopt als je eenmaal thuis ermee verder wilt. Zolang de vragen natuurlijk gaan over de stof die we in de workshop hebben behandelt. Anders wordt het eerder een online cursus!

Heb je interesse en wil je nu echt eens leren hoe je toch meer uit dit mooie programma kunt halen, meldt je dan aan via de winkel Aljona Patchwork & Quilten of via email. Hierboven (via de flessenpost) kun je mij benaderen. En hoe eerder hoe beter, want vol is echt vol!

En ook als je het programma nog niet hebt, maar wel wilt aanschaffen nu, kun je je aanmelden. Dan regelt Jacquelineeen EQ7 pakket voor je erbij. Het beste is dan wel, dat je even persoonlijk met hun contact op neemt hierover. Ze kunnen je dan ook alles vertellen over de kosten ed. van het programma.

Geen opmerkingen: