vrijdag 1 januari 2016

Top

Allereerst natuurlijk voor iedereen de allebeste wensen voor 2016!
Dat het een mooi jaar mag worden!
Deze pikte ik van facebook mee, hoe waar is dit toch.
Ik kijk terug op een bijzonder jaar, vol emoties en bijzondere ervaringen.
Afscheid nemen van de speelzaal, de samenwerking met Aljona, de reis naar Houston, 
Het was soms even slikken, uithuilen en opnieuw beginnen maar vooral ook genieten! 
Van de lapjes, natuurlijk, maar vooral ook van mijn gezin en bijzondere vriendschappen! 
We stappen vol goede moed het nieuwe jaar binnen!
En om meteen maar te beginnen met een boek die me in houston meteen liet stuiteren.
Oooo, wat een heerlijk boek, bekende moda-ontwerpsters als Jen Kingwell, Editha Sitar en vele andere ontwierpen een rand voor dit boek.
En wat voor randen, echt zo leuk en niet alleen in de vrolijke jaren 30 kleurtjes maar ook in antieke kleuren, stitcheries. En zoveel keuze je kan eindeloos varieren in stijlen, smaken en kleuren.
Natuurlijk kon ik het niet laten om een top te maken.
En wat zo leuk is, er zit in mijn quilt 1 rand die niet in het boek staat, en als je het boek koopt bij Aljona, patchwork en quilten in Schagen krijg je het patroon voor die rand erbij.
(Voor meer info en bestellen aljona@wind.nl)






6 opmerkingen:

Annelies zei

Ik wens je een gelukkig en gezond 2016 !!

Annelies zei

Ik wens je een gelukkig en gezond 2016 !!

Frederika zei

een heel fijn en creatief jaar toegewenst

Ineke zei

Een geweldig, creatief 2016 gewenst!

conny's quilts en creaties zei

Ook voor jou de beste wensen voor een goed, gelukkig en gezond nieuwjaar!
groetjes, Conny

Pauline zei

De beste wensen voor jullie in 2016. Wat een leuke top en wat een mooi boek, ik denk dat de combinatie een succes gaat worden, heel inspirerend om zo'n leuke quilt te zien en dan het boek kunnen kopen.