woensdag 20 januari 2016

even heerlijk op pad!

we waren er even tussen uit, peter en ik!
http://www.millingscentrum.nl/
in dit heerlijke hotel!
(een super aanrader om heen te gaan, let zeker even op de aanbieding op de site!)
we wandelden in een prachtig landschap naar Kleef. wat een mooie wandeling en een gezellig stadje.

en een dagje Nijmegen, nee veel foto's heb ik niet gemaakt, maar genoten hebben we wel.
heerlijk gegeten, genoten van even helemaal niets!
weer helemaal opgeladen voor de komende periode!




3 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep
heerlijk meid, zo gewoon even ...gewoon niets..zaalog, kikkert een mens van op
knuf

Blog van Ansjeline zei

Ziet er heerlijk uit!

Chris zei

Super joh, zo even helemaal er uit en alles even achter je laten. Nu maar weer aan de bak .....
Ik zit helemaal in de vintage sfeer. Mijn radertjes draaien, ik denk zelfs een beetje te veel!