dinsdag 15 september 2015

Oooo,

Vorige week kwam er een grote doos binnen,

Met daarin een patroon dat gewoon riep om gemaakt te worden! 
Wat een schatjes! En laten we nu net de meest mooie stoffenserie voor dit quiltje hebben.
Graceful Moments, zucht....
Je snapt het natuurlijk al, ik kon niet wachten en dus, 
Aan de slag!
Met super handig applicatievlies, dat lekker kan blijven zitten (lost op in water).
Is het maken van deze lieve teckeltjes een peuleschil!
Ik weet wat ik ga doen vanavond, maar nu eerst in de auto richting schagen!





5 opmerkingen:

Frederika zei

Daarbij kan ik me indenken dat je daarmee aan de slag wilt. Succes, ik ben benieuwd

Els zei

Ohhh wat een lieveke, en zulke zoete stofjes yummie! Veel maak plezier.

Bernadette van gils zei

Oh wat een leuk patroon. Veel plezier met maken
Groetjes
Bernadette

quiltingmieke zei

piep oh wat een dotje van een patroon meid
kan geloven dat je ze direct aan wou beginnen.

knufje en fijne dag

Bezig Plus zei

Oh enig wat een leukerd,
veel steekjesplezier