dinsdag 11 augustus 2015

Klaar voor....

Vertrek richting joure!
Mijn auto vol met quilts om op te hangen in het kerkje in Terband.
We gaan Fladderen over de dijk!
Met quilts van de internetgroep Praatjes en draadjes, mijn quiltgroep uit krommenie, Dorien ( die bij mij op de bee zit) en ook regelmatig fladderd over de dijk naar haar zus Gerda ( van thequiltlodge.blogspot.nl ), waar ook een paar heerlijke quilts van hangen.
Aangevuld met quiltwerk van Aljona, een quilt van Marjan Bijvoet en zelfs een prachtig schilderij van Ansjeline, die behalve geweldig leuke tassen ook prachtig kan schilderen.
Al met al genoeg om te zien en rede te meer om te komen kijken in het prachtige kerkje in Terband.
Voor het adres en info met betrekking tot de openingstijden van het kerkje verwijs ik jullie naar:
Www.terbantstertserke.nl



8 opmerkingen:

Anita zei

Veel plezier

Anoniem zei

Heel veel plezier met ophangen. Zorg goed voor mijn quilt en even een foto maken😁. Ga zeker heen om hem te bewonderen. Groetjes, Marjan

quilting Jeannet zei

Veel plezier daar Jaqueline!!

Rita zei

Veel plezier

Bezig Plus zei

Veel succes maar bovenal veel plezier en heerlijk genieten....
Steekjesgroetjes Anje.

Quiltlia zei

Heel leuk ,bijzonder quilts in een kerkje,heel veel plezier.
Groetjes Lia

Frederika zei

Succes en veel plezier

Chris zei

Wat leuk!!!! En leuk dat Marjans quilt daar ook komt te hangen! Heel heel veel plezier!