zaterdag 7 maart 2015

Handigheidjes

Werken in schagen heeft als voordeel dat ik nog wel eens een handigheidje tegenkom.
Dit is er 1 van, goh hier ben ik echt blij mee.
Kijk zo werkt het, je plaatst de markers op je liniaal op de breedte die je wil snijden.
Zo kan je je niet meer vergissen, dat gebeurde me nl regelmatig, net het verkeerde streepje.
Er zitten drie kleuren in het pakje. En je kan ze eindeloos hergebruiken.
Helemaal top dus! 
Zo nu spring ik gauw in mijn yaris, voor een dagje tussen de lapjes! Fijne dag allemaal!



4 opmerkingen:

Pauline zei

Dat is zeker handig voor als je veel moet snijden, dan ga je op de automatische snijtoer en voor je het weet zit je er net naast. Bedankt voor de tip!

Frederika zei

Dat is inderdaad een handig hulpje. Dank voor de tip. :-)

Ineke zei

Geweldige hulpjes, zoiets zoek ik dus ook nog, want ook ik vergis regelmatig met snijden.
Liefs, Ineke

Ageeth Dorsman zei

Dat is een goede tip! Want zeker met snijden op de "smalle streepjes" is het vaak turen, en een vergissing is snel gemaakt. Echt handig dus.
Groetjes van Ageeth