woensdag 24 december 2014

Kerst 2014

Er fladderd deze dag voor kerst iets door het huis...
Nee geen vlinders, 
En ook niet onze eigen kerstbengel, Scooby...
Nee , hele kleine stukjes stof, die kleine kerstengeltjes worden.
Het eerste blok van Baltimore Christmas.
Al een hele tijd ligt het patroon te wachten op tijd maar ook op de manier waarop ik hem ga maken.
En na een aantal proefjes, heb ik besloten hem te needleturnen.
En geniet ik heerlijk van de mannen in huis, en wens ik iedereen geweldige kerstdagen en 
Natuurlijk een fladderend 2015!!!!



15 opmerkingen:

Ineke zei

Leuk!!! Ook voor jou en je mannen een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.

Liefs, Ineke

Jasmijn zei

Nou ik vind scoort toch wel de liefste engel! groetjes van ons allemaal.

Jasmijn zei

scooby dus.....

Anoniem zei

Ik wens jou ook een hele fijne kerst met je mannen.
Alleen fladdert hier wat anders rond:)
Groetjes,
Marjan

Pauline zei

Prettige kerstdagen met je mannen en Scooby. Veel plezier met je nieuwe project.

Sylvia zei

Jullie met zijn allen ook fijne feestdagen.

Wilma Kuin zei

Nou mag je ooit die beagle zat zijn,..
;o))

Gezellige, warme en fijne kerstdagen!!

Ageeth Dorsman zei

Wat geweldig leuk, dat je deze quilt gaat maken! Ik ga het "gefladder" van de stofjes zeker volgen, hier op je blog.
Heel fijne Kerstdagen gewenst, met hopelijk flink wat tijd om heerlijk met de lapjes bezig te zijn.
Groetjes van Ageeth

Frederika zei

Wauw wat een leuk project. Hele fijne kerstdagen toegewenst.
Groetjes Frederika

Jane in Cumbria zei

Dat is echt een leuke quilt. En helemaal leuk dat je hem gaat needleturnen, dat is mijn favoriete manier van applique. Het begin ziet er al mooi uit! Fijne kerstdagen toegewenst!

Guusje, zei

Wat een mooie quilt. Ben benieuwd hoe hij gaat worden. Fijne Kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2015..

Supergoof zei

Fijne dagen!
En,... wat een MOOI patroon!
:o)

Annelies zei

Fijne kerstdagen !

Miny zei

Fijne feestdagen gewenst!

Groet Miny

Linda zei

Beautiful! :)