zaterdag 19 juli 2014

Tsjechie 3

het meest verliefd ben ik toch wel op de gebouwen, waar als je omhoogkijkt
verrast wordt door dit soort prachtige ornamenten,

soms flitsen ze voorbij,

zo mooi gedetailleerd, en steeds vaker zie je dat het gerestaureerd wordt

kleine kerkjes,

en ieder quiltershart gaat toch sneller kloppen met zo 'n gevel.

of een applicatie langs je ramen, wauw

wel honderden van deze foto's heb ik gemaakt.

en als we  dan 's avonds in de caravan zaten prikte ik wat blokjes
van de zigeuner dame!


hier een overzicht van wat er klaar is!!!

2 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ik heb genoten van je 3 berichten over Tsjechië!
Ik had helemaal niet zo'n idee bij dat land, ook al zijn er steeds meer mensen die er met vakantie naar toe gaan.
Maar het is een prachtig land, getuige je foto's. En dan 's avonds lekker nog een poosje handwerken..., nou dat klinkt als een topvakantie!
Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Ineke zei

Wat geniet ik van je vakantie verslag, mooie foto's, interessante gebouwen, prachtig!!!

Liefs, Ineke