dinsdag 29 juli 2014

jurk in een minuutje

deze week kwam er een dame in de winkel met wel een heel bijzondere wens
of ik 1,5 meter tricot wilde knippen en er maar meteen een gat in kon maken.
verbaasd heb ik staan toekijken hoe ze zonder naaimachine met enkel de lap en een ring
deze leuke jurk maakte!

ik heb hem zelf ook aan gedaan en hij zat prima!
als je een wat breder model wilt gewoon wat meer stof en 
de lap een kwart draaien!

er zijn een heleboel mogelijk heden !

en dit waren ze niet allemaal!!!
leuk he?! en dan heb je voor heel weinig een jurk!



5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

wat een leuke jurk maar waar in die lap maak je dan het gat?
En hoe kom je tot de diverse modellen??
groetjes
Bernadette

Ans zei

Ging zij met de jurk aan de deur uit?

neeftje zei

Bernadette, ongeveer 15 cm van je bovenkant af in het midden van de stof.

Saskia Smit zei

Ik zag de foto al op FB. Nu snap ik em. Leuk!

Frederika zei

Wat leuk zeg. Dat is eentje om te onthouden.