dinsdag 17 december 2013

Bijna kerst...

Normaal een hele drukke tijd, maar doordat mijn lijf me hopeloos in de steek liet en ik onverhoopt in het ziekenhuis belande, ben ik nu thuis. Verplicht rust, al wip ik soms even op en neer naar de speelzaal.
De kinderen van de speelzaal maakte mooie tekeningen voor me, 
En de post bracht een heel lief kaartje!
Heel langzaam, voor mijn gevoel veeel te langzaam, voel ik me steeds een stukje beter.
Nee de oude ben ik noglang niet maar na de vakantie hoop ik toch weer fit het nieuwe jaar in te gaan.
Misschien krijg ik dit kerstborduurtje nog af voor januari, want dan start het randje per week.




12 opmerkingen:

baukje zei

Ach en dat net in deze leuke maar drukke tijd. Rust maar goed uit en borduur een beetje zodat je straks klaar bent voor het grote borduurfeest!!!!!

Ineke zei

Dat is erg vervelend, van harte beterschap, ik hoop dat je echt spoedig weer de "oude"bent.
Leuk dat je ook mee gaat doen met de randjes!

Liefs, Ineke

Marjan zei

Oh, dat klinkt niet goed, maar gelukkig gaat het vooruit. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en alles aan kunt pakken wat je wilt. Maar voorlopig zachtjes aan maar!
Groetjes weer
Marjan

Frederika zei

Nou wat vervelend. Fijn dat je in elk geval weer thuis bent.
Rustig aan maar dan.
Groetjes Frederika

Sis Voorn zei

Ik wens je een heel sterk lijf in 2014 !!!

Pauline zei

Het gaat langzaam dat herstel, het is ook niet in 1 dag ontstaan, dus neem de tijd, geef jezelf de tijd.
Wat een lief borduurtje heb je onderhanden!
Sterkte en beterschap voor je vermoeide lijf.

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Beterschap en voorzichtig aan maar!

Martine zei

Beterschap.

Quilting Moesje zei

Sterkte en beterschap gewenst !

groetjes,
simone

Ageeth Dorsman zei

Wat een narigheid, dat je in het ziekenhuis bent beland, dat zal echt
schrikken zijn geweest! Ik hoop, dat je heel snel weer helemaal opgeknapt
mag zijn. Heel veel sterkte en beter-
schap gewenst (en je kindjes willen in ieder geval, dat je weer snel terugkomt, dat kun je zien uit hun lieve werkje).
Groetjes van Ageeth

quiltlodge gerda zei

Hartstikke vervelend maar maak er het beste van dus borduren op de bank ;) sterkte en beterschap!

Guusje, zei

Och jee wat naar, ik hoop dat het langzaamaan beter met je gaat. Veel beterschap.