maandag 14 oktober 2013

bijpraten....

nou ja praten, ik denk dat het doosje met keelsnoepjes wel even de lading dekt, mijn stem laat me behoorlijk in de steek, en met een koorstig hoofd zit ik achter de laptop te tikken.
wel in de gerustellende wetenschap dat de speelzaal bij Lisanne in goede handen is!
maar goed er is wel wat te vertellen, over onze quiltbee, op de donderdagavond.
de Quiltmiepen zijn weer druk bezig, zoals hier op de foto de PIP (patriots in petticotes)
van Jeannette

het is nog rustig aan tafel, eerst een bakkie koffie inschenken

en dan verder met de Ponyclub van Ronny, een bom die niet zonder slag of stoot gaat, maar toch
eerlijk is eerlijk hij wordt prachtig!!!!

Jacqueline maakt deze geweldige quilt voor haar werkplek, 

lisanne verstopt nog even alles in het koffertje, er staat een nieuwe quilt te beginnen, maar daar moet nog wat bij geholpen worden (wordt vervolgt...)

ik ben hier nog druk met de tweets, (inmiddels is de top klaar, volgende logje)

Lisanne won de speldenkussenwedstijd op de club, 
de prijs kreeg ze overhandigd op de speelzaal! een stapeltje leuke lapjes!

en dit was haar inzending, een geweldig leuk polshorloge!!!!
zo ik duik weer even onder........


4 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

mooie dingen worden er gemaakt op de bee bij jullie.
Van harte beterschap en ziek goed uit, anders blijf je de hele winter kwakkelen
groetjes
Bernadette

Annelies zei

Ook ik ben snipverkouden. Meegenomen uit Frankrijk. Sterkte !

Frederika zei

Weer een leuke bee dus. Van harte beterschap. Lekker uitzieken.
Groetjes Frederika

foekie's fashion zei

gezellig hoor zo'n bee en er worden erg mooie dingen gemaakt. Groetjes van JOke