woensdag 14 augustus 2013

zomervakantie

de vakantie loopt op zijn einde,
wat was het heerlijk!
met het gezin gingen we naar Duitsland, op het drie landenpunt met Oostenrijk en Tjechié.
We hebben genoten van de prachtige omgeving, het geweldige weer!

maar aan alle mooi dingen komt een eind, zo ook aan de vakantie en dus beginnen we zo rustig aan weer met de voorbereidingen voor de speelzaal.

op handwerkgebied is er veel gebeurd, vooral aan de bloggersquilt is hard gewerkt.
er zijn heel wat blokjes bijgekomen en dus kunnen jullie de komende weken nog genieten van mooie, bijzondere blokken van medebloggers.

toch zijn het er nog lang niet genoeg, dus kom op, ben je een blogger, of ken je een blogger die nog niet in mijn quilt zit, laat mij weten wat je favoriete blok is en waarom!

meer hoef je niet te doen!!!



2 opmerkingen:

Marja zei

Al zo vaak gedacht, ik stuur ook een blok op, maar welke.....
ik verzin nog even verder.

Groet,
Marja

Ineke zei

Als ik er nog 1 leuk vind, mag ik die dan insturen???