donderdag 11 juli 2013

bloggersblok 28


deze week is het de beurt aan Gert.


Ik kwam dit blok tegen op mijn voortdurende zoektocht op internet naar inspirerende quilts en blokken. Ik werd eigenlijk meteen enthousiast van dit blok: tulpen doen mij uiteraard meteen aan de lente denken, en tulpen zijn ook altijd de eerste bloemen die ik in huis haal na de lange koude winter, het staat echt voor het inluiden van een nieuw seizoen voor mij. Mooi aan dit blok vind ik de mogelijkheid om je eigen kleurkeuze hierin aan te brengen, en veel kleuren zijn mogelijk, net als bij echte tulpen, waarin ook heel veel variatie zit. Daarom heb ik gekozen voor dit leuke en vrolijke blok.
groetjes Gert

Hier kan je het patroon vinden.

6 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, ik heb dit blok al een aantal maal gezien bij Gert en vind het heel erg leuk !

Martine zei

Dank je en dank Gert voor het patroontje.
Ik vind het zo'n leuk blok en het gaat vast nog wel eens gemaakt worden.

Pauline zei

Wat een leuke tulp! Ik verheug me erop om dit blokje te gaan maken!

Rosa zei

Gorgeous.Love it!

Frederika zei

Dat is een hele leuke. De tulp is een van de weinige bloemen die ik hier nog wel eens koop.
Groetjes Frederika

Ineke zei

Wat een prachtig blok!!!