zondag 23 juni 2013

Vanuit een andere hoek....

Bekeken, is de bloggersquilt toch een heerlijk project. Maar hoe ga je te werk als je niet zeker weet hoe groot de quilt wordt.


Dus begin ik rechtsonder met aan elkaar zetten, net als ik links boven heb gedaan.
Zodat ik uiteindelijk ergens in het midden uit ga komen.


En naai ik tussendoor een hartje voor de rand die al deze lieve blokjes gaat omlijsten.
Het wordt een super gaaf geheel! Echt genieten! Dus gaan we heerlijk nog even door met verzamelen!


12 opmerkingen:

Frederika zei

Het zier er erg mooi uit. Ik hoop dat je er nog evenveel blokjes bij zult krijgen.
Fijne zondag Frederika

Sis Voorn zei

Ik heb net even over het project gelezen...
LEUK !!!
en het ziet er super uit wat je gemaakt hebt !

Jeanneke zei

Het wordt, nee,is een prachtig geheel! De pracht kan alleen maar groter worden :>)
Groetjes,

Jeanneke.

quiltlodge gerda zei

Wauw, wat wordt hij mooi! Prachtig al dat rood en dan dat hartenrandje wat een gaaf idee!

Pauline zei

Dat ziet er goed uit!

Annie Kingma zei

Word mooi zo
Groetnis Annie

Annelein zei

Wat wordt dit mooi!!!

Phebe and Jane zei

Wat wordt dit een mooie quilt. Je gebruikt prachtige kleuren!
Groetjes,
Marian

Guusje, zei

Het ziet er helemaal geweldig uit, ben benieuwd hoe groot hij wordt

Jane in Cumbria zei

Wat een goed idee. Samen met die hartjes wordt het straks een prachtstuk! ('t is nu al mooi!)

Saskia Smit zei

Dat wordt een mooi geheel. Lieve kleuren.

Els zei

Wat wordt hij mooi jacqueline!