vrijdag 10 mei 2013

even druk met.....

quiltweekend kadootjes, 
die ik hier niet kan laten zien nog,
maar ze zijn klaar! 

ondertussen kwam er ook een rand bloggersblokjes bij, nadat ik eerst de boel weer uit
kon halen omdat ik de verkeerde sashings ertussen aan het zetten was
(en dat heel snugger pas zag toen ik klaar was)
sorry beetje rare foto!


even nog wat dichterbij,hij wordt zooooo gaaf!
en er komen nog veel leuke blokjes bij van bekende en minder bekende bloggers
zit jouw blok nog niet in mijn mailbox?
wel doen hoor! ieder blok is welkom en dubbelen zijn niet erg!

7 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

wat wordt ie mooi, ik hoop dat er nog vele blokken volgen.
ik sla ze voorlopig op want ben al met te veel dingen bezig
groetjes
Bernadette

Frederika zei

Wauw wat mooi, ik moet er toch ook maar mee aan de slag.
Fijne dag Frederika

Grit zei

Wunderschön. Ganz , ganz toll.
Liebe Grüße Grit

Pauline zei

Wat een snoepje wordt het!

Stella zei

Het wordt prachtig! Ik vind het zo;n leuk idee en wat heb je een mooie kleuren gebruikt!
Groetjes,
Stella

Guusje, zei

Wat wordt hij ontzettend mooi en zo leuk om je blok te herkennen,

Dit blog is van zei

Geweldig wat wordt dit mooi.