donderdag 18 april 2013

bloggersquilt blok 16

deze week het blok van Sylvia

Ik heb het dronkemanspad gekozen, omdat ik vind dat er oneindig veel mogelijkheden zijn met slechts 2 malletjes.
Niet alleen door de manier waarop je de verkregen blokjes kunt rangschikken, die dan steeds weer een verrassend effect geven, maar ook door de combinaties van kleuren.
De kleurcombinaties kunnen echt heel divers zijn, maar ook met slechts 2 tinten vind ik dat je een mooi resultaat krijgt.
Ik heb met plezier gewerkt aan mijn dronkemanspad antraciet/crème gekleurd en doorgequilt met cirkels, zie mijn blog www.sylvias-quilts.blogspot.com

hier vind je het patroon!


7 opmerkingen:

Annelies zei

Een heel mooi blok !

Frederika zei

Het is inderdaad een blok met heel veel mogelijkheden. Mooi zo in het rood, wit.
Groetjes Frederik

Bernadette van gils zei

mooi blok weer, ben benieuwd hoeveel er nog volgen
groetjes
Bernadette

baukje zei

Hij is echt heel mooi weer, dat donkerrood doet het heel goed.

Annemieke zei

Mooi blok en helemaal door de stofkeuze van Sylvia.
Groetjes
Annemieke

Guusje, zei

Wat een mooi bok en wat heb je er mooie stoffen voor gekozen.

Sylvia zei

Jaqueline het blok ziet er prachtig uit, mooie tinten gekozen hoor.
Ben benieuwd naar het volgende blok.
Ik print de blokken wel uit, voor ooit....!!! Je weet nooit!
Groetjes Sylvia.