zaterdag 16 februari 2013

Handwerkbeurs

Gisteren gezellig naar de handwerkbeurs, samen met jacqueline en jeannette en daar ontmoeten we Joke. Wat een feestje! Natuurlijk zagen we ook veel andere bekenden. Altijd weer een feestje!
Ik heb me niet laten verleiden tot al het moois dat er te zien was, want ik had een missie,
Stof voor de rand en afwerking van de bloggersquilt, dus speuren , zoeken, passen en meten.

Het resultaat mag er zijn vind ik zelf! Ik kon het natuurlijk niet laten om wat aan elkaar te zetten.

Behalve dat ging er toch een kikkerpatroon mee naar huis, geweldig voor de speelzaal! En wat kadootjes die kan ik niet laten zien, dat komt later.

Het was een super dag, zo gezellig! Nu lekker nagenieten!!!!!








8 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Was er ook gisteren, voor mij de 1e keer en wat een boel handwerkers bij elkaar. Wat wordt je bl.quilt mooi, prachtige stof uitgezocht hoor!

quiltlodge gerda zei

Heerlijk hè zo'n dagje. Mooie rand heb je bedacht, prachtige kleuren. Groetjes

Ageeth Dorsman zei

Prachtig gevonden, deze rand! En het
kikker-patroon is ook al zo leuk!
Ziet er uit als een supergezellig
dagje, waar je nog lang van kunt na-
genieten.
Groetjes van Ageeth

Anny zei

Wat een mooie rand. En... ik vind dat je je fantastich hebt beheerst. Zo'n beurs is toch een grote verleiding!

Pauline zei

Wat een in alle opzichten geslaagde dag! Je stofkeuze is prachtig en het kikker patroon is super.

Annie Kingma zei

mooi word het bloggers quilt zo, en leuk hoor de rand zo.
Gezellig naar de handwerk beurs.
Groetnis Annie

Annemieke zei

Mooie rand en hele leuke kikker;)
Leek me erg gezellig daar.
Goed weekend,
Annemieke

Dea zei

Hij wordt mooi, zeg! Leuk die hartjesrand.