donderdag 7 februari 2013

bloggersblok 6

vandaag weer een prachtig blok, het eerste applicatie blok! van Klaske.



Nu heb ik niet echt een lievelings blok, want er zijn veel leuke blokken.
Maar ik heb wel een blok wat een speciale betekenis voor mij heeft.
Het is het 12e blok van mijn eigen ontworpen quilt  ‘De blomkes en de Flinterkes’….
Ik vond het bijzonder leuk om dit met  iedereen te delen, laat dit blok nu net 15 bij 15 zijn , dus ik wou  hem nu jou maar sturen omdat ik het een leuk idee vind, de bloggerquilt…
groetjes Klaske

het patroon vindt je hier !!

10 opmerkingen:

Annelies zei

Een heel leuk blok !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Geweldig, ik heb het patroon ook, hoop er ooit mee verder te gaan, ondanks dat het wel priegelig is. maar het is zo mooi om te maken en erg knap van Klaske om zoiets zelf te ontwerpen. Ik heb daar grote bewondering voor.
groetjes
Wietske

Pauline zei

Wat leuk om dit blok van Klaske in onze bloggersquilt te hebben, ik ben met haar ontwerp Blomkes en Flinterkes bezig.

Inge zei

Oeps, een applicatie blok. Ben ik niet goed in en ik loop achter, dus dat wordt zweten. Ik vind het wel een mooi blok en ga er mijn best op doen!

Guusje, zei

Wat een mooi blok en wat leuk dat er ook applicatie blokken in komen.

Carin Wijnand zei

Leuk blok! Helaas loop ik ook achter maar het is heel heel leuk om te doen !

qm zei

gauw lapjes zoeken....wil wel een beetje bij blijven...zolang er geen rare dingen tussen komen

Klaske zei

Wat is je vlinder mooi geworden!!

Bernadette van gils zei

wat een leuk blok, maar moet hier nog even in de wachtkamer

groetjes
Bernadette

Jane in Cumbria zei

Wat een leuk blok!