zondag 27 januari 2013

een correctie op de bloggersquilt

Omdat het blok van Pauline niet bij iedereen het juiste formaat heeft heb ik van pauline een correctie gehad op het patroon!
hier en hier staan de aangepaste Patronen.
een ander foutje dat erin geslopen was dat ik vergeten ben te melden dat Henrieke wel een blog heeft!

http://dequiltborch.blogspot.nl/
sorry Henrieke!

inmiddels regent het flink hierbuiten de sneeuw verdwijnt in een natte blubberige massa,
heerlijk weer om me op te sluiten en lekker aan de bloggersblokken te werken. we zitten al op 20 blokken , het zou super zijn als het er nog veel meer gaan worden!

3 opmerkingen:

Pauline zei

Goh, de eerste 20 blokken zijn binnen, ik hoop op zeker nog 80 (en meer), want ik wil toch wel een beetje quilt van formaat, dus hierbij ook mijn roep om meer blokken!
Prettige handwerkdag vandaag!

Klaske zei

Bedank Jacqueline. Ik zal deze week ook wel weer even een oproepje doen. Vind het erg leuk om de blokken te maken!! Fijne zondag

Rosa zei

Love your projects.So I`m a new follower!!