dinsdag 25 september 2012

Bloggersquilt 2

Ik heb voor de bloggersquilt een labeltje gemaakt, je kan hem vinden rechtsboven. ik zou het leuk vinden als je een blokpatroon instuurt je dit label ook in de zijkolom van je blog plaatst (hoeft natuurlijk niet!)

ik ben druk aan het bedenken wat ik voor stoffen ga gebruiken voor de bloggersquilt, mijn hart gaat alweer naar rood/wit maar misschien wordt het ook wel iets heel anders.
ik heb nog nooit geel, paars of groen gebruikt. misschien wordt het wel 1 van die kleuren.

de eerste aanmeldingen voor blok-patronen heb ik al binnen, leuk en ook wel spannend hoor, want wat voor blokken zullen er langs komen straks.

wil je meedoen, lees dan even het vorige logje! en voor vragen natuurlijk altijd even mailen!
prik ik gauw verder aan deze, o zo leuk, een blokje van Joke, en andere Joke, van pauline, etc,etc............

1 opmerking:

Annelies zei

Een heel leuk initiatief !