vrijdag 10 augustus 2012

Muidenbergroute

gisteren liepen wij de muidenbergroute, het was schitterend weer,

in ganzepas over de dijk, midden tussen de koeien door....

omdat de jongens mee waren op de helft maar even een lunch stop in muiden.

terwijl ik probeerde foto's te maken van een zwanenpaar met jongen,
stond deze wildplasser in de weg!

maar even een goed gesprek gevoerd....
of ze er iets van begreep??
nou .......

even verderop weer tussen de koeien door,deze dame vond het wel gezellig en liep een eindje mee op!

de route was 10 km en komt uit een anwb wandelgids Groene Hart.
erg leuk was het. vandaag wen ik weer aan de wandel maar deze keer niet in het groen maar in Zutphen, leuk lapjes shoppen!

5 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

maar in Zutphen kun je ook heel leuk wandelen..de stadswandeling is erg leuk!!!of even met een fluisterbootje varen...maar het aller leukkst is de quilt winkel!!!
groetjes aan de dames in de winkel...want ik geniet van een vakantie..( wel jammer dat ik je nu niet zie..volgende keer maar weer dan hé??...)
Fijne dag

Marloeskreatief zei

Ja dat is een mooie route inderdaad Gr. Marloeskreatief

Annelies zei

Ja, in de buurt van Muiderberg en Muiden kun je inderdaad heerlijk wandelen.

Pauline zei

Wat gezellig om met man en kinders aan de kuier te gaan, jullie hadden heerlijk weer en een prachtige route!
Vandaag veel plezier in Zutphen met een ander gezelschap, maar niet minder gezellig!

Stella zei

Joh ik wist niet dat jij zo'n sportieveling bent; hartstikke leuk! Leuke foto's; ja er zijn mooie plekjes en niet ver weg...en ik heb al gehoord dat Zutphen ook weer een tópdag was!
Groetjes,
Stella