zaterdag 21 juli 2012

Pietje op de speelzaal!

ik hoor iedereen al denken: de speelzaal is toch dicht?
ja maar vandaag ging hij voor pietje even open. Pythagoras Lute is gemaakt door jacqueline en moest vandaag op een ondergrond gespeld worden.

omdat we op de speelzaal zo lekker de ruimte hebben en voldoende hoge tafels om prettig te werken.
zoals je ziet is het goed gelukt en kan jacqueline hem nu gaan appliceren.

daarna ben ik met Peter naar Alkmaar gegaan voor nieuwe wandelschoenen, we kunnen weer de nodige kilometers gaan afleggen!




4 opmerkingen:

Ineke zei

Wow, wat een prachtige spiraal/ster!!! En de stof met bloemen wordt de achtergrond? Oh ja, wandelschoenen, moet ik ook nog halen, mag het niet vergeten!
Fijn weekend

Klaske zei

Ik vind Pietje prachtig, maar om eerlijk te zijn zou ik voor een andere achtergrond hebben gekozen..
Mooie wandelschoenen, die van mij zijn haast versleten, maar kunnen nog net een vakantie mee...Fijn weeekend

Annelies zei

Ik kijk er echt vol bewondering naar !

Anoniem zei

Wat een beauty is dit, en de rozenstof eronder is super!