maandag 9 april 2012

Eliza shawl is klaar!

vanmorgen in alle vroegte was ik mijn bies aan het tegen zomen.
daarna wassen en plat op zolder om te drogen.

nog niet helemaal droog maar ik wilde natuurlijk wel graag een foto maken van het eindresultaat.

ik ben wel heel tevreden met het resultaat al had hij van mij nog wel iets langer gemogen en weet ik inmiddels hoe ik zonder gaatjes kan meerderen (ach alles moet je leren!) .
daarna stond de naaimachine klaar omeen nieuw kostuum voor sander te maken.

de wollen kap hadden we algemaakt, nu nog een mantel eronder en een linnen tuniek.

nu nog een broek verbouwen en dan is zijn pak weer klaar voor het komende larp event.

12 opmerkingen:

Frederika zei

De shawl is prachtig geworden.

annet zei

geweldig wat een goed resultaat en zo snel. de lengte vind ik ook mooi

Fien zei

Heel erg mooi.

Marjan zei

Gefeliciteerd, hij is klaar! Nu kan je er echt van gaan genieten en gelukkig werkt het weer daar aan mee ;)

En wat het kostuum voor het larp-event betreft: stoer! maar niet half zo mooi (voor mij) als je shawl!

groetjes Marjan

Annelies zei

Prachtige sjaal en ook een heel mooie kostuum in wording.

Jeanneke zei

Prachtige sjaal!

Evelyne zei

Wat is ie mooi geworden je shawl.

katrien zei

Prachtige shawl.

Dea zei

Ooooooo, wat is je shawl mooi geworden!!!!!!

Guusje, zei

Hij is werkelijk prachtig geworden. En succes met het kostuum.

Pauline zei

Je shawl is werkelijk prachtig, ik vind je reuze dapper dat je de schaar er in durfde te zetten, ook al stond het in het patroon, eng blijft het! Maar hij is super goed geslaagd!
Het kostuum ziet er zeer Larp-verantwoord uit, nu nog even een broek en dan is hij helemaal af!
Groetjes, Pauline

Marloeskreatief zei

Schitterd geworden ,mooi staaltje werk hoor gr marloeskreatief