vrijdag 3 februari 2012

en dan is zomaar de week weer voorbij!

wat vliegt de tijd toch.....
 woensdag gezellig met mijn vrijwilligers van de speelzaal geknutseld,
 deze keer maakte we uiltjes van vilt!
 en gisteravond gezellig quiltbee, jacqueline haar zus was gezellig meegekomen!
 er was genoeg te zien, oeps, sorry de foto's wat donker, de quilttop van Ronny


 de boerentrien van Jeannette, zoooo mooi!
en ik??? ik heb niets te showen,  behalve deze blauwe wybertjes die ik van Stella kreeg en een prachtig klosje quiltgaren (rood, perfect voor mijn kippen!)


4 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

jeetje wat mooi en ook gezellig lijkt me gr marloeskreatief

quiltlodge gerda zei

Wat een gezelligheid!

Dit blog is van zei

Ik dacht dat Jeannette in handstand stond. LOL
Jacqueline

Stella zei

Ik ben nog steeds onder de indruk van al het moois dat jullie maken en die blauwe wyber-quilt van jou....wow, wow, wow!
Ik ga beginnen met de wybertjes en daarna de Ursula. Ben geloof ik al aardig besmet hahahaha. En dan? Ja die nearly insane of dear Jane....misschien veel te hoog gegrepen maar ik ben óm en ik hoop ze allemaal te maken :). Nogmaals hartstikke bedankt dat ik een avondje aan mocht schuiven. Vond het superleuk en ja...ik heb me rot gelachen. Dank je wel voor alle gastvrijheid! Groetjes,
Stella