vrijdag 30 december 2011

de post.........

de post bracht heel veel leuks deze week,
wybertjes blauw van ans, katrien en annemarie!

 ook bracht de post de prijs die ik had gewonnen bij jeanneke
 ik was zo verliefd op dat speldenkussen! en kijk eens wat een schattig kaartje en kromme spelden,
super nu heb ik genoeg voor een grote quilt!
ook bracht de post uit friesland voor sander vandaag dit gave shirt, sander is helemaal gelukkig!
dank je wel lieve joke en jelle!

maar weet je wat zo jammer is........
dat ik ver voor kerst een kadootje had laten maken voor mijn vader,
het is verzonden, maar nog steeds niet aangekomen hier.
als iemand een pakketje van vistaprint vind...........

8 opmerkingen:

Klaske zei

Heej een sc Heerenveenfan, dat zijn wij hier ook hoor!
Wat vervelend van je pakketje, ik hoop dat het gauw terecht komt, je hoort het tegenwoordig wel vaker hé dat er een pakje niet aan komt.

Ageeth Dorsman zei

Je hebt erg leuke post gehad deze week, mooie lapjes en prachtig spel-
denkussen! Ik hoop, dat het pakketje
nog terecht komt (vaak wel, maar
jammer, dat het dan zo laat is).
Een fijne jaarwissling en groetjes
van Ageeth

katrien zei

Veel plezier met de lapjes.

Jeanneke zei

Jij kunt lekker vooruit voorlopig :>)
Geniet er maar fijn van.
Een goed uiteinde en een heel goed begin!!

KijkDaarIs zei

je kunt lekker door wyberen in het Nieuwe jaar..met die mooie lapjes..en een leuk prijsje in de wacht gesleept...;0)
Wens ik jullie alvast een SPETTEREND NIEUWJAAR....met gezondheid...plezier en veel geluk!!

Guusje, zei

Wat een mooie lapjes heb je gekregen en mooie dingen gewonnen. Het shirt is geweldig mooi. Jammer dat de post niet is aangekomen van mij is er ook een pakje nog niet aangekomen. Ik hoop voor je dat het nog aankomt. Ik wil je een goede jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2012 toewensen.

Hennie zei

Je hebt mooie lapjes gekregen voor je wiebertjes je kunt wel weer even vooruit ! ! !

Een hele gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 voor jou en allen die je lief zijn ! ! !

Tot in het nieuwe jaar Hennie.

Joyce zei

Jacqueline...... gelukkig nieuwjaar!!
Jeetje is de post bij jou met een speciaal busje gekomen..;o)
Hopelijk is het pakketje inmiddels terecht.