maandag 3 oktober 2011

mooi weer!

tjonge wat was het genieten dit weekend! heerlijk het zonnetje!
dus ook weinig computer gezien dus! ik ben druk met "my tweets" bezig geweest,
die natuurlijk een eigen gezicht krijgt.
ik heb de verwerking van de blokken anders gedaan dan de bom van erin russek aangeeft.
de vogeltjes aan de onderzijde moeten nog gefestoneerd worden en dan kan ik aan de zijkanten beginnen.

nog een blauw blokje gemaakt, daar moet ik weer nieuwe gaan knippen, nog even en dan komt de update!

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is echt schitterend aan het worden, petje af!!!

Groetjes
Ines

Annelies zei

Wat wordt dat mooi zeg !

Joyce zei

Jacqueline wat wordt dit PRACHTexemplaar!!
Lijkt me ook erg leuk om aan te werken.

Guusje, zei

Hij wordt geweldig mooi.

Miny zei

Prachtig!! Wat een mooi patroon en die stofjes een plaatje!!

Groeten Miny