donderdag 29 september 2011

gisteren.......

had ik een beetje een dagje vrij! zomaar, nou niet helemaal, er moesten spullen gekocht worden voor de cursus die ik geef bij saen crea. zo leuk dus ging Jeannette met me mee.
Helemaal naar andelst, pffff wat een eind rijden!
van jeannette kreeg ik toen deze verrassing, die had ze speciaal voor mij uit amerika besteld! Lief he!!!!!!
na de verplichte boodschappen zijn we even door gereden, naar?????
tuuurlijk naar haar, we waren nu toch in de buurt!!!!!
Gezellig!!!
Natuurlijk niet zonder wat moois naar buiten gestapt, ja idd blauwe lapjes!

o en wat rood en een heeel mooi broderietje! ik had al een mooie grote snijmat gekocht en een kleintje die kan draaien!
al met al een heleboel moois, zoo genieten! en op de terugweg natuurlijk ff lekker eten.
o en dat blauwe project, nog even wachten...........
flauw he!

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Ik heb je meteen bij mijn lijst gezet, op mijn site vind je nu 51 nieuwe sites
Leuk site heb je
Groetjes Joke

GRANNY'S HOUSE zei

Ik heb je er ook weer bij gezet en de oude weggegooid ;-)

Groetjes
Ines

Annelies zei

Wat klinkt dat als genieten !

Mascha zei

Ik heb je ook gevonden en ga je weer lekker volgen.
Leuk!
Groetjes Mascha

Inge zei

Wow, wat een lekker dagje en wat een superdesuper aankopen!

Guusje, zei

Wat een leuk dagje uit en wat een mooie aankopen.

Xandra at home zei

Leuk een nieuwe blog, ik miste de oude al!
Groetjes Xandra