woensdag 16 november 2022

Andere bezigheden....

Soms lijkt het of ik altijd aan het quilten ben, maar dat is niet waar
Ik vind het heerlijk om met een boek op de bank te zitten,


met mijn lief door de polder te fietsen op een vrije zondag 

En om samen met Tristan een huisje te bouwen, 
(het huisje lag al een poosje en nu Tristan er zelf ook 1 maakt zitten we gezellig samen)
In de auto vandaag breien aan mijn vest dat ik een poosje geleden gestart was
het tweede voorpand is aan de beurt.


Peter stuurt ons ondertussen over de dijk naar......


 
deze schatten, die we al weer veel te lang niet hadden gezien.

Vrienden zijn als bomen


Vrienden
zijn als bomen:
ze wachten
tot je nog eens langs komt,
en ze zijn onverstoorbaar
als je wegblijft,
ook na maanden afwezigheid,
kan je de draad
weer opnemen,
omdat ondertussen
niets werd afgebroken.


Vrienden
zijn als bomen,
op een goede afstand
van elkaar geplant
zo moeten ze elkaar niets betwisten
ze kennen ook geen afgunst
maar nodigen wel elkaar uit
om hoger te groeien.
Bomen, 4 seizoenen


Vrienden
zijn als bomen
en bomen buigen niet
maar ze wuiven…


Eugeen Laridon