donderdag 24 december 2020

de dagen voor kerst!

 

Je had hem al voorbij zien komen, het begin aan het grote middenblok,


De ontwerpster van deze geweldige quilt is Pearl Peirera
Van P3 Design
Een aantal jaren geleden had ik de kans haar te ontmoeten in Houston.


Behalve deze quilt zijn er onder andere ook een lente, 
herfst en onderwaterwereld versie
(allemaal HIER te vinden)


Maar goed ik ben dus sinds 2012 iedere kerst bezig met deze quilt,
en ieder jaar heb ik er zoveel plezier van,
in de blokken zie je de ontwikkelingen die ik mee maakte op applicatie techniek
Probeer ik verschillende technieken!


En nu de dag voor kerst is het middenblok klaar, met een paar kleine aanpassingen!
Ik wens iedereen een heerlijke kerst, en vooral een heel veilige en gezonde kerst!!!!!

Wij houden het klein met ons gezin, en verder heerlijk veel lapjes!!!!
(dus  er volgt nog wel een update van de Baltimore kerst)


2 opmerkingen:

Judith zei

Wat leuk! Het middenblok af, je laat toch nog wel het geheel zien voordat het weer in de doos verdwijnt? Hier ook een hele kleine kerst. Vanavond met on drie-en en daarna lekker samen. Fijne dagen geniet ervan en blijf vooral gezond. Groetjes Juud

Anoniem zei

Schitterend ,maar ik blijf het lastig vinden om zoiets te maken ,en hoe meer ik op blogs kijk hoe minder zin ik heb om iets te maken ,gek he ?

Fijne kerstdagen ,groetjes Femke.